• Kantinedienst

Budding, Kim Algemeen lid
    IJzendoorn, Helen      Algemeen lid
    Spreeuw, Martijn Algemeen lid

Heb je vragen m.b.t. de planning van de kantinediensten, stel ze aan Oebele of Angelique. E-mail: ckv.rapid@ziggo.nl

Voor de kantinediensten verzorgt elk team:

• van Rapid 1 t/m Rapid C1 minimaal 6 shifts,
    • Rapid D1 en Rapid E1 (4-tallen) verzorgen minimaal 3 shifts.
    • Voor Rapid A1 t/m Rapid E1 doen we een beroep op de ouders

Deze indeling geldt voor de najaarscompetitie. Voor de voorjaarscompetitie wordt dit opnieuw bepaald.

De shifts die op zondag 27 augustus nog open staan worden door het bestuur aan de teams, die nog niet aan de norm voldoen, toegewezen.

Op de zaterdagmiddag is het voor veel spelers van Rapid 1 t/m Rapid 4 door het spelen van (uit)wedstrijden lastiger om een kantinedienst te verzorgen. We doen een beroep op de ouders om te kijken of jullie vooral daar kunnen helpen. Dit jaar is er op elke zaterdag een lid van de kantinecommissie aanwezig die antwoord kan geven op alle vragen die te maken hebben met de kantinedienst. De shifts zijn kort en duren 2 tot 3 uur op een zaterdag.

Als iedereen er één in het voor- en één in het najaar verzorgt dan kunnen we met z’n allen elke zaterdag genieten van een hapje en een drankje rond de wedstrijden.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verdeling kantinediensten en te fluiten wedstrijden najaar 2023.

Het veldprogramma is bekend en dus gaan we de verschillende vrijwilligerstaken weer verdelen. Zoals al eerder op de JAV besproken willen we de coördinatoren tijd besparen. Spelers en ouders (kantinediensten) kunnen op eigen naam of naam van hun kind via sportlink/KNKV app zelf inschrijven voor een kantinedienst of het fluiten van een wedstrijd.

De tip is om zo vroeg mogelijk in te schrijven want dan is er de ruimste keuze. Mocht er op een bepaald moment geen enkele shift meer mogelijk zijn probeer dan met iemand te ruilen of stuur een mailtje met twee alternatieven naar het bestuur, dan kunnen we kijken of we kunnen helpen met ruilen.

Namens het bestuur, Oebele.

• Kantinedienst 2 personen

Geen informatie