Narcissenactie 2019


BESTELLIJST DOWNLOADEN KLIK HIER


BERICHT VAN DE JEUGDKAMPCOMMISSIE:

De kampdatum is bekend: 5 juli tot en 7 juli

En als voorbereiding elk jaar komt er ook nu weer een bijzondere actie om de verrassende extraatjes van dit kamp te kunnen betalen.

Hallo Rapid-jeugd B t/m F en kangoeroes,

We gaan elk jaar op kamp en om hier geld voor in te zamelen organiseren wij telkens vanuit de club een inzamelingsactie. Na het succes van 2018 houden we opnieuw een narcissenactie. We hebben dit jaar 1500 potjes (ongeveer 25 potjes per jeugdlid) met daarin 5 bolletjes ingekocht.

Wat houdt dat in?

Tete a Tetes (zo heten deze narcissen) zijn gele kleine vrolijke bloemen die echt een voorjaarsgevoel creëren in huis of in de tuin. De bloembollen zitten al in een potje en we gaan deze verkopen voor E 1,50 per stuk, 4 stuks voor 5 Euro of een kratje van 25 stuks voor 25 euro. Het is de bedoeling dat jullie door middel van inschrijflijsten zoveel mogelijk kopers voor de bloembollen vinden. De week voor pasen worden de bollen bij de Rapid kantine geleverd. Donderdag de 18e of zaterdag de 20e april kun je je bestelling ophalen bij de kantine. De exacte tijden hoor je nog!

Aan wie verkoop je de Narcissen?

Hier een tip voor de jeugd: begin bij papa en mama, dan ga je naar opa en oma, ooms en tantes, buurvrouw of de buurman. En daarnaast spreek je elk Rapid-lid aan wat je maar ziet lopen om de bloembollen aan te verkopen. Hoe werkt het: Je download de inschrijflijst (zie nieuwsbrief),  je noteert van al je slachtoffers de naam en het aantal potjes op die lijst. Zodra je klaar bent, mail je de lijst naar het email adres van de kampcommissie: rapidkampcommissie@gmail.com. Je rekent bij het ophalen contant af of maakt het geld over naar het rekeningnummer NL30INGB0001987883 te name van C.K.V. Rapid ovv van je naam en narcissenactie.

Voor het jeugdlid dat de meeste potjes verkoopt (in euro’s) is er een leuke of lekkere prijs.

Even een tijdlijn:

– Vanaf 26 maart staan de inschrijflijsten online zodat  je alvast op zoek kunt naar kopers.

– Donderdag 18 en zaterdag 20 april zijn de bollen af te halen in de kantine.

– Vanaf 2 april hangt er ook een inschrijflijst in de kantine.

Wij horen het graag als jullie vragen hebben omtrent deze actie:

rapidkampcommissie@gmail.com


BESTELLIJST DOWNLOADEN KLIK HIER


of vraag het aan Marjet, Suus, Angelique, Jeffrey, Patrick, Oebele, Nadine of Ruben.

Succes en doe allemaal je best! De opbrengst wordt gebruikt voor het Jeugdkamp 2019

 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com